FLIPPA - något?

Yepp. I Malmö fanns det något vid namn Flippa.... Såklart gick vi dit, jättetrevligt! Massor med folk, sen åt vi också på Mc donalds (dom åt på BK), och innan dess så fikade vi på Espressu House, gott! Anyway, trevlig dag. Yao!

Btw, min älskade storasyster har åkt till Danmark med sitt jobb, snacka om att hon har det bra! Ha så roligt, love you ♥

Idag gjorde jag något, något jag älskar att göra, något jag mår bra av, något jag vill göra varje dag, hela tiden! You wanna see? Ah, maybe.. Jag är hungrig! Vill äta, men det är sent nu, jag kan inte äta nu.. Åh, jaja.. Ska nog lägga mig snart. Ska bara kika runt bland bloggarna och chatta lite till, sen får jag väl ta och ta ut linserna och annat man gör innan man lägger sig. Sen ska Amela sova, hih.. Men ni får ha det bäst. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0