Hemma från stan

Hello, har kommit hem från stan. Var och gick en runda, först blev det Systrar & Bönor med syster. Fikade där, sen blev det stan. Jag köpte en ny deodorant och såklart ska det vara den jag älskar! Jag hade tur idag också, hah! Jag kommer in till H&M och går mot deodoranthyllan, där hittar jag min, den jag alltid köper och så är den på rea och inte dom andra. Haha, typ woho! Kanske för den inte luktar gott? Haha, nej skojar.. Den är världens godaste i lukten dååå! ;P Mums! Det är en Dove med smaken cucumber & green tea scent. Japp, så står det iallafall 8-) Haha! Sen kikade vi in på glitter, eller nej syster träffade sin kompis där inne så jag tog chansen att kika in lite också. Hittade en "klämma" som jag köpte. Har alltid velat ha en sån, min storasyster hade köpt en för typ flera år sen, nej men då den "kom ut" då alla andra också hade den, men nu vet jag inte var den är och hon använder den inte! Så jag köpte mig en idag, jag vet faktiskt inte varför jag inte köpt den tidigare? Ah iallafall, sen ville syster in till apoteket och såklart går man in dit, jag hittar ett "krigar läppsyl", det är alltså pappret runt om som ser ut så som krigare har på sig, sånna gröna kläder, ja ni fattar hoppas jag! Hudsalva heter det iallafall, så stod det att man fick ett rosabandet också, jag tog det så säger kvinnan att man får det om man köper en rosa hudsalva så gjorde jag det, den var ju så söööt och så liiiiiten. Vet ni var rosabandet fanns? På locket, jag dog av flabb! Ja, jag är ju också snäll som handlar sånt och stöder rosabandet. Eller?

Ni förstår nog inte alls vad jag skrivit och vad jag menar, just därför tog jag kort på sakerna! Hoppas det hjälper mycket bättre!


Ser ni? Hahahaha, jag upptäckte först nu att det bara är en liten tejpbit, rosabandet då, så tar jag av den åker rosabandet av, buhuuhuuuu. Haha, asså herregud. Jaja, den lilla burken är redan min favoriiiiiiit, love it (: Men vad ska jag nu göra med alla mina andra "hundra" stycken? /:


Kommentarer
Postat av: hannah

hahhahaha vad söt du är ;P

2009-10-08 @ 22:46:15
URL: http://hannahborg.blogg.se/
Postat av: e

haha så du har köpt en sån klämmis nu :) nice.

jag behöver med ett nytt sånt rosa :) om du ville veta , hmhmmhmhm. kan du svara på msn kaanske? :O<3

2009-10-11 @ 17:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0