Hemma

Hejsan sötnosar! Jag är nu hemma och känner för att ta antingen varm choklad eller något jättegott te att dricka. Så himla kallt ute, men jag är så stolt över att jag köpt nya vantar. Btw, jag bytte mina skinnvantar till ett par mjuuukis istället, tänkte att det passade mig bättre. Jag gillar dom starkt iallafall! Sen har jag också handlat något annat idag. Jag har handlat en tunnika och några armband - ofc med nitar på, sen har jag också handlat ett par tights som jag velat ha läääänge, nu är dom mina. Tänkte, att istället för att ta kort på dom, med min cam - hallo? Kommer inte synas så bra, så tar jag bilder från hemsidan istället.

Btw, har jag berättat att jag läst klart min engelska bok? I'm happy now, hih.. Nu behöver jag inte tänka på det längre, haha. Måste bara skriva en bokrecenssion om den, den var skitbra!

Tunnikan är svart, inte brun men jag hitta bara bruuuuunis och andra färger, men inte svart )=. Nu ska jag ta hand om mina djur och min gård på farmville, HAHAA... Ha det gut. Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0