Hittade en rolig bild!


En bild från 250 dagars festen. Haha, vad gjorde jag så fort vi satte oss? Ser ni skålen med något gult? Vad är det för något? Jo, ostbågar! Haha.. Jag satt och krängde hela kvällen! Vet inte vem som tog bilden, men personen fick mig iallafall just då jag gnagar! HAHA, skojar.. & Håret då? Såklart ska man fixa det så det inte stör då man ääääter.. HAHHAA, herregud! Som man såg ut! :o

Sorry om vissa av mina ord är knepiga, men det som kommer ut ur skallen, det sätter sig här! Jag vet att man inte säger gnagar, men jag har fastnat för det ordet. Why? I don't know! But still, thats me! ;P

Kommentarer
Postat av: FRIDA - It´s all about me

Hur är det med dig? :D

2009-10-11 @ 20:54:49
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0