Hur man äter godis

Tips på hur man äter godis!

Hur äter man dessa utsökta godisbitar? Mums så goda!


Först håller du den framför dig

Sen snurrar du av sidorna ("öppnar")

När du gjort det, så tar du bort "plastet" runt om själva godisbiten.

Så, ÄT!

Btw, visste ni att det finns godisar som heter Amela? Jag vet inte om det finns på några andra ställen/länder än Bosnien! Men sist jag var där köpte jag sånna godisar bara för att dom hette Amela och jag måste säga att jag tyckte om dom! HAHA.. (:


Okej, nu vill jag inte att ni ska tro att jag är sär i huvet! Men jag hade faktiskt lite tråkigt och ville göra "så som alla andra" gör. "Hur sminkar du dig" Ja, sånna saker ex. Fast, HAHAHHAHA.. Mitt tips var ju bara så bra, inte sant? Hoppas ni lärde er något.

Nu ska jag sluta skämma ut mitt liv och gå och ta en dusch, btw. Tänkte bara visa några saker jag kom hem med precis. Var ute och handlade med mamma, pappa & lillebror. Längesen det! Och denna gången var jag med och betalade på vissa ställen också! Stolt! Haha, jag älskar att hjälpa till och betala och sånna saker!:) Gör inte ni det? Haha.. Känner mig så, "hjälpsam". And i like that, hih.. Sär? HAHA...


Något jag ÄLSKAR!:D

Något jag sökt efter länge nu! Som jag äntligen hittat, hoppas bara det är den smaken jag vill ha också!:)

PUSS


Kommentarer
Postat av: Stina

ska du ta vaccin mot svininfluensan?

2009-10-23 @ 14:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0