I'm home

Hoj! Är hemma nu och är riktigt trött, mina ögon kan stängas när som helst! Men inte ska det sovas här inte! Karna är på väg hit när som helst, och jag ska hinna diska innan hon kommer också. Vi får se vad som händer, vad vi hittar på med!:) Ska bara äta upp mina mackor och sen ska det städas snabbt.

Jag har tyvärr inget mer "roligt" att berätta. Haha, men that's iiiiit. Ha det bra sålänge!



Ja jäävlar vad ljust ansikte man fick, ja som ni kanske redan märkt så blir bilderna här i vardagsrummet riktigt ljusa. Ljuset kommer ju in här, så starkt.. Struntsamma, nu bablar jag bara på som vanligt.. Men, ja. This is me right now..

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: m- you name it!

tack ;D Hur är det med dig idag? :) KRAM ♥

2009-10-13 @ 16:16:39
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0