Jag kanske ska säga hej först?

Haha, sorry att det första inlägget idag blev ett svar till en kommentar. Men kollade på kommentarerna och tänkte inte på att jag inte skriivit något innan, så. Ja, så blev det! Hej & hoppas allt är bra med er där ute, hih.. Här är det helt okej, är på humööör för min älskling är hemma! Har bara ont i ryggen - mer än vanligt. Ah, rick ett sms av Karna innan, så glad jag blev men var helt stressad =/ Hade ju precis slutat jobba & så ska man hem i det super fiiiina vädret, NOT. Men iallafall, nu är jag hemma och har redan ställt fram gottissaker. Vad gör jag med mitt liv? Seriöst.

Jag hörde några (säger inte vem) prata om hur mycket dom väger osv osv, att dom ska ut och gå, osv! Ja ni fattar.. Dom är äldre än mig, några år dåå! Och här sitter jag, äter icke bra mat. Eller vi ska inte säga mat.. Fast jag gör du det med! Äter ute nästan varje dag, medans folk går runt och pratar om att dom måste ta tag i sitt liv och börja med att gå ut och gåå då och dåå. Vissa börjar på gym & allt.. Okej, man är inte tjock, man "beehöver inte" som vissa säger. Men nu ska jag fantamig också försöka! Efter idag (A). Man mår ju bättre, och jag älskar ju att springa och att spela fotboll & såå.. Så när jag ändå inte kan spela fotbooll, jag kan ju men finns inget lag jag vill börja i, aldrig i IFK! ;P & TFF finns inte för tjejer, wowhoo?? =( Ja, så jag tänkte att jag ska börja gymma. Jag vet, jag har skrivit det innan. Men wtf, jag har pengar, jag har ork, jag kan hitta tid någon gång då och då i veckan. Så varför inte? Jag kanske till och med drar till något ställe imorgon efter skolan och kollar? Måste fråga runt först, ska se vad folk tycker om olika gym, vilket är bäst? Hih. Nu ska jag äta mig tjock, så jag sen kan banta... Jag skojar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0