Lik Kenza?

Okej, jag har hört detta några gånger nu. Fast jag ser inte var jag liknar henne? Jag älskar tjejens utseende och skulle döda för ett likadant! Nej men, ah you know what i'm talking about! Jag tycker verkligen inte att jag liknar henne, såklart så hade jag varit glad, skitglad om jag liknat henne! But i don't, förstår inte var ni ser det? ;P

Och Mogi? Vem är denna människa? =) Förlåt, men jag följer inte alla bloggerskor så jag vet inte vem alla är. Men förstår nog att detta också är en bland bloggarna. Ska kanske försöka hitta denna Mogi, och se om vi nu "liknar" som en tjej skrev till mig precis. Haha, nää.. Skojar bara, men nah..

Jag blir såklart jätteglad när någon säger att jag liknar Kenza, tack till er som tycker det;P Haha.. But still, ser inte var jag liknar henne. Förlåt om jag låter otacksam eller vad man ska säga, men jag är glad när jag får höra det, men ja ni fattar - hoppas jag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0