MC Cicken Junior

Är något jag älskar!:) Hih, och även något jag alltid äter när jag är på Mc Donalds, och inget annat.. Kanske lite pommes också. Men inget annat! =) Yaya.
Kände för att berätta detta just för att jag sitter och äter på en nu, kom hem precis. Var och jobbade, sen kom Selma dit och så gick vi till Mc Donalds handlade hem lite mat.

Ja, annars.. Jag har mycket & göra imorgon, även idag.. Fast jag lägger allt till morgondagen. Bilden jag la upp innan, när det nu var "vad jag måste fixa", ja jag måste fixa det som står där, sen massor med mera. Åh, klydd!

Måste också skriva ner allt jag ska packa, får inte glömma någonting! Ojojojoj.. . Nu ska jag gå, innan jag blir galen ;P Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0