Mörkbrun hårfärg?



Ja, ni ser hur jag såg ut i början av andra året på gymnasiet. Och ni vet hur jag ser ut nu. Men, ja jag ska komma till saken! (:

Igår var det tjejkväll på valen. Jag jobbade och sen cyklade jag hem, jag mådde dåligt och stack dit. Jag fick lust att slösa lite pengar, så jag gjorde det. Vet ni på vad? Jo, mörk mörkbrun hårfärg. Mörkare än på bilden, jag vet inte varför. Jag hade inget sug på att färga håret, bara på att slösa lite pengar. Men som tur var, så träffade vi på Josse♥ och hon fick mig att lämna tillbaka hårfärgen. Detta var då bra just för att jag slösade pengar i onödan, + att jag inte ville färga håret + att jag fick många komplimanger igår, av alla tre. Det värmde så mycket, betyder så mycket, vartenda ord!♥ Så jag lämnade tillbaka det, som tur var gick det, annars åkte 109 kronor till ingenting.

Vad tänker jag med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0