Ny favorit

Åh, jag dör för låten. Come on angel! Åhååå. Någon ny CD som vi har på jobbet på S&B, som jag älskar! Hih, så frågade jag idag vad den hette, eller vad artisten hette, så fick jag det! Anders Norman & låten jag dör för heter Come on Angel. Seriöst, den är sjukt bra.

Jag förstår mig inte på mig själv.. Vad är det för musiksmak jag har? Jag älskar Tokio Hotel = rock, jag tycker om bondmusik - bönder som sjunger, om ni förstår vad jag menar, gamla låtar iaf! Jag tycker om techno, R&B, allt!? Hih, men men.. Men jag påverkas mest av rocken, jag älskar TH så mycket! Jag kan tycka om någon annan rocklåt, men TH ligger närmast hjärtat. Åh, mygosh, i love them soo.. .

Auh, här är låten iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0