ÖVNINGSKÖRA?

Ja, det är vad jag vill göra nu!!!!! Och har velat göra länge nu. Men varför gör jag det bara inte? Jo, just för att jag går i skolan, jag jobbar på systrar&bönor, jag jobbar på badhuset. Redan nu har jag svårt att plugga, ex igår! Kan berätta mer om det sen. Men iallafall, jag har knappt tid för fritid/fest/annat roligt just för detta. Men vad gör man inte för pengar? Jag ska inte sitta här och klaga på att jag jobbar hela tiden nu! Men det är anledningen till varför jag inte börjar övningsköra. I want to! Jag kanske ska jobba lite till, vänta till sen och börja då? Eller? Åh, jag vet inte. Det är svårt! Men jag vet inte vad jag ska göra, får fortsätta såhär lite till, så ser vi om jag bestämt mig för vad jag vill då. Ah, där har ni anledningen iallafall!



Jag vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0