så himla skönt!

Hoj. I'm up! Vaknade precis av att en kvinna ringde, sååååååå roligt! =/ Men ändå bra, för nu måste jag börja plugga! Iallafall, kom från skolan och tog en dusch direkt, sen somnade jag på soffan i vardagsrummet med pyjamas och med hög musik. Så himla skönt! Bara krypa ner i soffan bland alla kuddar och somna till musik, i mysiga kläder! =) Så ringer någon och väcker mig, not nice, no! Ah, iallafall så sitter jag här nu just för att det kom en kvinna hit, till min mamma, en vän till henne.. Så inte kan jag ligga i vardagsrummet och sova medans dom sitter där och pratar.. No, så jag stack till rummet direkt, med en hel korg full av plummon. Vem ska äta allt? Jaag=).

Jag har lust att plugga snabbt, sen gå ut och handla en stooor kladdkaka och chips. Ska jag? Så gott.. Ja, vi ser hur det blir. Om jag orkar plugga, orkar jag inte så blir det inget gott! Hihi, måste vara flitig också. Men nu ska jag bara kika förbi alla bloggar snabbt som ögat kan gå och sen får jag sätta igång. Alla har säkert pluggat ihjäl sig nu medan jag sovit röven av mig.


Jag, hemma hos Sandra på 250 dagar! =)

Kommentarer
Postat av: Takai

snygging! :D



hihi, spännande :*

2009-10-08 @ 00:41:59
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0