SUPERDUPERHUPERDUPERNÖJD!

Ja, ni förstår vad jag menar? =) Nej men skorna jag köpte för någon dag sedan? Jag blev blixt kär i dom så fort jag såg dom.. Kunde såklart inte bestämma mig eftersom att jag inte är personen som kan bestämma saker själv. Så det tog mig några dagar att bestämma mig.. Till sist blev dom mina, jag måste seriööst säga att jag är supermegaduper nöjd, i love them! Helt övermjuka innuti och översköna att gå i, man hör inte något ljud när man går i dom.. Varma! Ska jag fortsätta? Haha, kortfattat :SUPERNÖJD! Jag hade dom igår, till tights och tunnika! Me like!


Kommentarer
Postat av: Maria

riktigt fina =)

2009-10-19 @ 09:40:19
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0