Våra bästa år

Hejsaaan. Jag är uppe och det känns så himla skönt att känna sig "vaken". Har ju alltid varit så trött annars, så skönt med en ledig dag! Vi får se vad som händer idag. Jag tror nog att jag vill till Malmö idag, eller nej? Vi får se vad som händer! Men nu sitter jag iallafall här och tittar på våra bästa år, som jag nästan aldrig annars hinner göra. En annan sak, som jag längtar sååå himla mycket till! Är att jag gav min lillasyster pengar för att gå och köpa HUMANOID till mig, den engelska dåå :) Vi ser om jag vill ha den tyska också, men jag börjar med den engelska först. Så jag längtar tills hon kommer hem, varför jag inte köpte den? Jo för att jag är ledig från skolan och hade ingen lust att gå till stan nu, såhär tidigt. Så tog chansen när hon ändå är i skolan, hon slutar tidigt så ingen annan hinner ta min cd! :) Hihi, längtar *

Ah, nu ska jag fortsätta äta chips och sen ska jag diska, gud vad det finns disk här hemma! Fast, det är ju inte så konstigt så många som vi är, hih.. :P

Idag har jag lust att göra något ROLIGT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0