10/9-09

Tjeeeena. Haha, känner mig som en kändis nu! HAHA, not.. Skojar bara lite, men ganska kul när folk i skolan säger att dom sett mig på tv, wow! Hahahaha, ohnej.. Om det är så det känns att vara kändis så tackar man såklart ja. Men jag vet att det inte är så, mycket värre.. Ah ;P Men som sagt, jag hade tagit kort på Kenza, fast jag lägger inte upp något.. Sry;P

Är iallafall hemma nu, jag är sjukt trött och hade velat lägga mig ner och sooova, fast inte än. Eller? Hmm.. ;p
Ja, idag blev det inga vanliga kläder, blev mjukisbyxor och vanlig svart tröja, och såklart glasögon eftersom att jag inte orkade ha linser idag, skippade det! Efter dessa två dagarna i Stockholm, med linser i heeela tiden så skippar jag dom lite.. Måste vila ögonen lite också, yappyapp.

You know, imorgon är det fredag & jag är ledig, från jobb då. Så vi får se vad jag gör, stannar jag hemma och luffar eller gör jag annat skoj? Vet inte, vi får väl vänta och se imorgon. Idag var jag iallafall på stan en snabb runda, efter skolan. Fast jag var inte på stan, utan gick in till Ica snabbt för att handla marabouchoklad och geischa (stavning) mums, så det ska man äta ikväll. Ja, jag är krääängig!

Nu hade jag tänkt ta en dusch och bara vila sen, kolla runt bland bloggarna och sååå (;

Oh, jag tänker tillbaka till måndag-tisdag, såå bra allt var då! Åh, ta mig tillbaka! Deras sööta leenden, när dom vinkade.. Baaaa, jag dör! Synd att vi inte såg Georg :/ Jag saknar allt redan! Ta mig tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0