11 inlägg

Okej, någon var lite galen igår? Hade kanske inte så mycket att göra? Mh, jag pratar om mig. Elva inlägg igår, rekord hos mig? Ohlord. Jaja, inget liv..

Btw, min älskade Karna kommer hem vecka 42 tror jag det var och hon ska hit direkt, fattat! =) Haha, vi ska såklart träffas och ha roligt, saknar henne så himla mycket! Förstår inte att hon är borta, känns bara som om hon är hemma i Anderslöv och bara är lite upptagen. Men nej, hon är i Åland! Fast det är superbra att vi fortfarande snackar, för det ska vi göra! Inget, ingeeet ska skilja oss åt! =) Karna, jag väntar på dig, haha =) Love you girl <3 När du kommer ska vi prata maaaaaaassor! =) <3

Kommentarer
Postat av: karna

Så jävla söt är du <3 Har börjat kolla på biljetter osv :D Men vågar inte boka förrän jag får klart besked från skolan!! Men aa åker nog om 2v ungefär :D hahah wiiie. snart får jag träffa dig älskling <3 vi ska snacka, tills rösten försvinner <333 Älskar dig

2009-09-25 @ 14:17:57
URL: http://anrak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0