Borta hela dagen

Äntligen hemma! Har varit borta hela dagen och jag förstår inte hur jag orkat med allt detta. Först började skolan, klockan åtta! Svårt för mig såklart, eftersom att jag inte är någon morgonmänniska. Iallafall, skola till tre! Sen blev det jobb, direkt efter, alltså klockan tre! Vi blev klara klockan sju exakt och därefter blev det möte direkt! Blev mat på Istanbull och snack, mötesnack då.

Och nu har jag kommit hem. Hur orkar jag med allt egentligen? Jo, nu märks det också i ryggen och i hela kroppen hur jag sliter osv... Men imorgon också sen är jag nog ledig, vänta ska kolla.. Måste vara på den säkra sidan (A). Ja, imorgon jobbar jag också och sen är det ledighet som gäller för mig, till måndag igen. Så sjukt himla skönt, att få vara ledig igen.. Har inte varit ledig en enda helg sen, ja jag minns själv inte när! Men länge har det varit och nu äntligen ska jag ha lite ledighet!

Nu ska jag bara ta det lugnt, ha det så bra. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0