Dags för plugg!!!!

Hejsan, är hemma från jobb nu, äntligen. Känner mig såå sjukt trött men ändå har jag hur mycket energi, kan knappt tro det. Ah iallafall, idag tvättar vi och jag har längtat. Ja, det har jag. Tyck vad ni vill, haha! Men jag älskar att tvätta kläder och idag tvättar vi, såklart har jag inte kunnat hjälpa till för jag jobbat, kom ju precis hem! Men när maskinen är klar, ska jag ner direkt =) Love it! Haahaa:) Jupp, jag hade tänk plugga lite, eller kanske mycket? Det var längesen som jag pluggade och tycker att det är dags nu, men ändå har jag ingen ork.

Har prov på torsdag, rättskunskap... .

Men nu hade jag tänkt plugga till religionen, redovisning imorgon! Men, något som gör detta svårt är:
Jag har inte varit hemma idag - vilket betyder
att jag inte kunnat kolla bland olika bloggar - vilket jag får göra nu & vilket tar tid
jag har inte bloggat - vilket betyder att jag får göra det nu
jag har inte suttit vid datorn under hela dagen - vilket betyder att jag inte kan slitas härifrån nu
jag har inte vilat under hela dagen - vilket betyder att jag vill göra det nu
jag vill tvätta kläder - vilket betyder att det tar tid det med
jag måste duscha - vilket också betyder att det tar tid från pluggandet!

Hade jag varit hemma så
hade jag hunnit med att tvätta kläder
jag hade hunnit vila
jag hade hunnit plugga
jag hade hunnit sitta vid datorn
nu hade jag kanske velat gå ut en runda?

Men nej, jag får helt enkelt sliiiiita igen. Nu måste jag iallafall sluta blogga, för att försöka komma igång! Men hoppas allt är bra med er därute, här är det helt okej. Fast hostan har kommit igång igen, shuf....


Kommentarer
Postat av: HANNAH

nope, jag är 19 och har alltid kommit in på krogen, även när jag var 16 men umgås bara med äldre.. visste inte att vi skulle ha med oss två fjortistjejer :p

2009-09-27 @ 18:59:33
URL: http://hannahborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0