Daj daj daj da se pije

......... Lalala, daj daj daj da se pije, ko nema dje da sjedne na sto neka stane! LALAAAAAAAA!

Ja, här sitter jag och sjunger och tittar på Family Guy HAHA! När jag ska sitta och plugga.. Jag hatar detta, varje gång jag skriver eller säger till någon att jag ska plugga så gör jag allt förutom det! Hmm.. Aja, efter Family Guy börjar 2 and a ½ men, det ska man titta påå det med. (:

Btw, märks det att jag ändrat om bloggen lite? Dom små detaljerna förståss, och headern är också lite förändrad och jag gillar den starkt! Speciellt bilden på Bill, hans leénde, åh gud! <3

Nu måse jag skärpa mig och börja plugga någongång, fast först måste jag kolla runt bland bloggarna. Har ju inte gjort det idag! Missat något?

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0