IDOL

Elo! I'm home, tog inte så lång tid va? ;) Blev inget jobb idag, tittade på istället, en liten stund och sen stack vi för att handla godis på hemmakväll och sen åt jag en falafel på kebabgrillen, mums! Så hungrig jag var. Haha.. . Kikade precis in på tv.nu och hittade inget roligt förutom Wipeout US som är idag också, alltid lika kul! Nu när vi ändå handlat full påse med godis, ska bli mysigt! Btw, träffade på en fullegubbe utanför kebabgrillen, asså herregud. Jag förstår inte hur kvinnor kan ha kvar sånna män som dom, dricker sig fulla och sitter ute och skämmer ut sitt liv medans dom sitter och skriker åt folk som går förbi. Selmas två vänner stod utanför och pratade med honom, jag satte mig för att äta. Han satt och pratade, överfull var människan! Det är inte normalt, seriöst! Ah, så helt plötsligt säger gubben att alla fyra är sååå vackra, sen sa han det till var och en, alla bara tack.. Men sen när han sa det till mig sa jag JAG VET, sen fortsatte jag äta på min falafel. Han fortsatte att babbla på, hahaha. Ohnej, jag menade såklart inte det med att jag vet att jag är vacker, utan jag skojade med honom bara.. Eller ska man säga att jag skoja? Jag ville mer bara få honom att dra, var lite kaxig där ;p Haha.. Jaja, när jag ätit klart stack vi och såklart ska han fortsätta prata.. Vi cyklade därifrån och nu är vi hemma. Det är även Idol nu om exakt en minut. Ska man se det eller Wipeout US? Hm, blir nog Idol. Får se!


Kommentarer
Postat av: Hilda

Uach,vilken jobbig en :P

2009-09-23 @ 21:10:09
URL: http://hiildas.webblogg.se/
Postat av: Mathilda

Sv: Ja, jag har sätt dig! :D Vad roligt! Jag bor i Borås. Hade det varit konsert/signering så hade jag åkt upp till stockholm, men kändes lite meningslöst när dom bara skulle göra intervjuer, men hade jag vetat att dom skulle signera utanför hotellet så skulle jag lätt åkt upp iallafall. Synd att ni missade den signeringen. Shit, trelleborg! Ligger inte det nere i skåne? :D Ni är galna, haha :D

2009-09-23 @ 21:13:49
URL: http://mathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0