Godförmiddag

Åhåååj! Hoppas allt är guuuut där ute med er alla, själv är det helt okeaaaj. Sitter och lyssnar på min indianCD, längesen haha.. . Samtidigt som jag sitter och leker "ekonomisk", joj! Hahaaa, fick lönelappen idag från Badhuset & det är mina restpengar eller hur man ska säga det.. Medans Systrar & Bönor pengarna är mycket högre eller hur man säger, ja jaa ni fattar.. Och nu sitter jag då här och kollar hur mycket jag ska få från systrar & bönor, och vad jag ska göra med pengarna osv osv. Kollar även hur mycket jag har i kassaskåpet som jag sa till Ted, HAHA. Lord, nej men mm.. =) När jag ändå är igång så ska jag kolla hur mycket jag ska jobba nu också, nu när vi ändå ska ha UF företag så måste man lägga ner tid på det också, kommer jag överleva eller kommer jag dö?


Hej, jag ska leka smart...

Miniräknare och allt är framme, dags att börja då? ;) Den stora väskan eller vad ni kallar den, där är alla kvitton om någon undrar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0