Hur kan du vara så vacker?


Hur kan du vara så vacker?

Btw, jag är skitglad! Min kompis berättade att hon drömde om mig & bill för någon dag sen =) Woho, snacka om att jag blev överlycklig! You wanna know what happened? Inget så stort kommer ni tänka, men wow, för mig är det, ja jag finner inga ord! Hade detta hänt vet jag inte vad jag hade gjort!

Något i den hära stilen "på gislövsmarknad går vi och jag får se Bill, vi står och tittar på varandra och sen kramas vi, sen säger jag OMG OMG OMG OMG OMG!" Ja, det är ungefär så hon berättade.. Ohlord.. Om det hänt.. Jag hade ju dött i hans famn direkt! Mah gaaaaad, kan inte ens tänka på det utan att jag blir överlycklig.. Goosh!

Kommentarer
Postat av: Soffy - Tokio Hotel <3

sv: haha XD <3

2009-09-14 @ 21:36:39
URL: http://schwarz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0