Jag är supernöjd! (LOVAR)

Hoj. Har varit ute en kort stund, kollade på Samels träning, sen sprang vi lite (mycket), blev jättetrötta HAHA.. Sen blev det hem och jag fick för mig att ändra min header. Jag vet, jag har skrivit att jag var jättenöjd med den jag hade och det var jag! Är! Men, sen tänkte jag också. Detta är min blogg, ska det inte finnas någon bild på mig? Så man vet vem jag är hur jag ser ut? Så, jupp jag ändrade den. Sorry?


Jag är trött och vill sova, åh! Onsdag imorgon, sovmorgon wohoooo! Kvart över nio, haha länge? Men men, får vara nöjd med att man får något iallafall.

Har ångest att jag ska jobba imorgon, har prov på torsdag och jag ska jobba? Hoppas bara det går fort imorgon så jag hinner hem och plugga, och hoppas verkligen att jag har energi till att sitta uppe och plugga! Oh God!

Det får vara för mig, idag.. Tror jag, have a good sleep! Good night. Kiss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0