Jag orkar inte bry mig

.... Mh, den får se ut som den gör för tillfället! Jag orkar inte bry mig om bloggens "utseénde" just nu. Orkar verkligen inte sitta och fixa med den nu, och ja "varför tog du bort den gamla designen då", jo för jag inte stod ut med den. Så jävla ful & uh, vad tänkte jag på ens? Haha.. Jag är inte normal, men whazääääp! Bryr mig inte, jag måste byta ofta? Haha.. Men en dag kommer jag nog fixa den så jag blir nöjd i minst en månad! Hm.. 8-) Jag låter bloggen se ut såhär tills jag får lust att ändra den, tills jag får lust att sitta ett tag vid datorn och fixaaa..

Oj, jag som ville plugga idag.. Lyckats? Nej.. . Jag sitter och ser på någon film, på femman. Vet inte vad jag ska säga. Har nog sett den en gång innan också.. Ah.. . Tänkte plugga idag men det blev inget av det. Först jobb och sen ut, ah.. Not good Amela, not good!

Nej, nu är jag hungrig, ska ääta lite och sen blir det sovdags, är såååå trött! Ha det bra, CIYA!


Kommentarer
Postat av: jimmy

Sv: Tack men min blogg är tråkiga som fan, hahaha.

2009-09-21 @ 22:30:42
URL: http://sjov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0