just nu vill jag....

Åh, kikade in på posh24.se och hittade några bilder som gjorde mig ganska så sugen på att springa. Bara ta en mp3, byta om till springkläder och ut och springa.. Fan vad skönt det hade varit! Fast.. Jag hade ju inte vågat springa ute, nu & ensam. Haha, eller jag hade nog inte vågat springa i sällskap heller, inte nu iallafall!

När man ändå tittar på dessa bilderna, tänker man ändå.. Att, shit! Det finns nog inte en enda människa här på jorden som inte lyssnar på musik, fast jo.. Nu ska man inte vara taskig! De fattiga =/ Så himla synd att dom inte kan uppelva saker som vi alla andra.. Så sjukt synd!



Blir inte ni också sugna på att gå ut och springa, samtidigt som ni lyssnar på musik? Eller är det kanske lättare och bättre att gå på gym istället, där man springer på samma ställe hela tiden och kan göra massa andra roliga saker också! Hade varit grymt kul. Jag vill börja gymma, jag har velat gymma länge nu men ett tag innan ville jag sååå gärna men det blev lite strul. Så jag sket i att försöka, nu har suget kommit upp igen, inte för dessa bilderna asså utan bara så.. . Vill känna mig frisk, vill att min kropp ska må bra. Men nu detta med skolan, företaget och jobben, jag vet inte om jag kommer hinna med allt, ska jag börja gymma också? Jag har pengar, det är inte det.. Utan, kommer jag hinna med, kommer jag orka med? Jag vill!


Kommentarer
Postat av: Emma

Gymmet behöver inte ta så mycket tid, och tro mig du kommer må jätte bra! :)

2009-09-23 @ 22:51:54
URL: http://justawesome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0