Klassfotografering

Hejsan. Är hemma nu, vet ni.. Jag slutade halv tolv idag och jag är hemma nu. Fast ni vet ju redan att vi skulle på möte idag, klockan tre så ah.. Under tiden vi väntade var vi på stan och åt på mc donalds, sen gick vi runt. Hittade ett par jättesnygga skor/stöövlar, mums! Men vet inte än =/ Sen köpte Elin en tröja och armband. Därefter blev det skolan igen och där hade vi jätteroligt, vi har inget liv! Hahahaa. Aja, sen kom mötet! Ohnej! Säger bara, lär in er vad ni kan innan ni kommer till ett möte där ni kommer få massor av frågor, kom inte och skratta och bara "jo jag förstår dig", svara på frågorna istället!? Ah, just det! Klassfotografering idag också! Ohmygod! Jag är så missnöjd! Helt blek! =( Ah, vi får väl se om några månader, då katalogen kommer ut.. Bajs, vill inte! =/

Ajaaa, har precis ätit mat med familjen och jag känner att jag vill ut, men ändå bara vara hemma och vila. Jobb imorgon ju! Fast, skitsamma! Ska ut och ha funnyfunnyfun! Inte fest om ni nu tänker på det =) Nah, ha det bra!


Skulle man ha uppsatt hår idag när man fotograferades istället för nersläppt? Hm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0