now i'm home

Shu! Är hemma nu efter att ha varit utomhus en kort stund. Har kört runt med några, skoj. Nu är jag som sagt hemma och känner mig typ, utsvulten. Ska fråga syster om hon vill äta med mig, annars får jag väl äta själv.. Buhu.. . Däääärefter tror jag att jag går och lägger mig eller så sitter jag kvar vid datorn en kort stund till. Vi får se!

Imorgon blir det jobb och ja, jag säger bara hoppas på det bästa! Det hoppas jag verkligen, hade ni vetat hade ni förstått, men nu tänker jag inte gå in på något.

Jag vill åka in till Malmö och leta efter skor/stövlar, vill ha ett par nya! Jag har sagt att om jag inte hittar några i Malmö, får det bli dom jag hittade i Scorett. Det är då ett av dom på bilden jag hittade innan, dom är mycket finare i verkligheten än vad dom är på bild! Men dessa ligger på listan iallafall. CoowboyyyyyGirl? Haha.. Jajaja, vi får ju se om jag hittar något i Malmö, när jag nu än åker in, annars blir det nog dessa. Tror dessa var på 799;- kronor, eller 899;- fast jag är mer säker på 799;-. Ah, slut på tjat!

Nu ska jag äääta mat!




Jaaaag nu, var tvungen att ta en extra tröja, kunde inte gå ut i linne wtf!;o Riktigt kallt ute nu, shääz... Snart dags att kolla jacka också? Naah, jag vill ha min röda tjockis. =)


Kommentarer
Postat av: martina

Mjo, kanske det!

Jag gör inte så hemskt mycket, lyssnar på musik och sådant.

Vad gör du då? (;

2009-09-27 @ 11:22:32
URL: http://iiinaaa.blogg.se/
Postat av: HANNAH

tränat, ätit god mat och var ute på krogen typ en timme haha.. var med två fjortisar i vårt gäng så vi kom inte in dit vi skulle.. eller ja, dom kom inte in och de sabba ju för alla

2009-09-27 @ 12:54:32
URL: http://hannahborg.blogg.se/
Postat av: Isabell

fin blogg du har :)

2009-09-27 @ 15:55:50
URL: http://isabellduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0