Oh God!

Jag brukar inte vara inne på olika hemsidor för olika butiker, jag orkar aldrig göra det och är inte speciellt så shoppingsugen, handlar nästan aldrig. Har redan så mycket saker, men! Nu fick jag ett sug och gick in på H&M's hemsida. Oh God! Så snygga skor!


Dessa var bara ÖVERSNYGGA!? Jag vill ha, nu nu nu! Oh my god! Får vänta tills lönen kommer & så kanske man beställer deessa, eller så får jag be storasyster göra det åt mig, hon är ju medlem där ;)


Dessa med, men hahaha.. Har redan dessa och jag älskar dom! (:

Kommentarer
Postat av: The hills & The City

dom första var riktig snygga, vill ha=)

2009-09-24 @ 00:02:29
URL: http://hillsandcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0