"Outfit"

Hej! Är hemma från skolan nu! Slutade lite innan halv ett och sen gick jag och Frida till biblioteket och letade efter någon bra SANN bok till henne, men hittade ingen. Får nog gå dit imorgon igen och hjälpa henne haha.. Idag var skoldagen överbra! Första lektionen hade vi engelska B & såg film, en som jag redan sett men som är sjukt bra så det gör inget om jag ser den igen! Imorgon kommer vi fortsätta se den eftersom att vi inte hann se hela idag. Sen hade vi svenska, där vi förberedde oss på redovisningen lektionen efter, inom religionuppgiften, som jag intervjuade en man för. Detta arbete gick på både religion & svensk lektion. Så båda lärarna satt och lyssnade på redovisningen idag som gick hur bra som helst! Efter det slutade vi.

Nu är jag alltså här hemma och gör inte så mycket. Känner mig hungrig, som vanligt så jag ska ta något att äta innan jag drar till jobb, jag börjar om exakt en timme! Så får nog sätta fart lite nu, fast måste även vänta på lillebror så jag inte lämnar honom utelåst.

Efter jobb ska jag plugga, nu när religionen är klart! Så har jag rättskunskap kvar, prov på torsdag oooo? Ja, jag måste sätta fart med att plugga på provet iallafall, men inte så lätt då man jobbar också.

Jupp, igår btw gick allt jättebra! Stod i kassan hela dagen, i love it!

Här får ni några bilder på mig, just nu!


Så mysigt med halsduk nu, åh!


RÄTTSKUNSKAP KVAR JA!


HAHHAHAA, wow så snygg den är! =) Bara Friiiida vet, hahhahahha :D


"dagens outfit"




Nu ska jag äta, mjiuuummma.. Sen blir det workwork, a hard work! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0