PLUGG

Shululu! 8-) Hah!

Hemma nu, efter att ha jobbat. Dagen började med skola som började åtta, orkade verkligen inte gå upp men lyckades till slut. Hade en lektion, engelska B och sen slutade man. Det blev hem och när jag väl var hemma somnade jag, sen blev det dags för jobb. Slutade halv sju och har precis kommit hem, åt på Mc Donalds. Mums!

Så, nu är jag här och känner för att plugga! Jag känner mig duktig idag, haha! Pluggade lite innan jag stack till jobb också, ja jag hann med det med! =) Men jag blev inte klar, så jag ska försöka bli klar med religionen nu och så är det klart.. Eller inte helt klart, vi har ju massor kvar, måste göra presentation och allt.. Puh.. . Sen har jag prov, oj vilken tur! Jag kikade precis in på FC och där hade dom flyttat fram provet en vecka till, sååån tur! Jag som trodde att vi skulle ha prov nu på torsdag, men så blir det inte, som tur är! =) Wohoooo. :D

Ah, nu ska jag kolla tv.nu och sen blir det plugg =) Puuussss



Åh, är han inte fin? Seriöst, jag dör! Förstår inte hur en människa kan vara så vacker, så fin! Åh, jag blir på bättre humör bara jag ser bild på dig, och bara jag hör din röst, när jag lyssnar på er musik. Love you Bill Kaulitz, handsoomeeeeeee boy! =) Haha, varning på beroendeeeeee? Hm, OCH:D:D:D Han är min dröm! (A)

Fast, det finns en som är såååå vacker, men som sagt ingen klår Bill! No one! <3

8-) kooonstigt inlägg, kkooonstigt inlägg... ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0