Sjuk?

Ohno! Eller man brukar börja med; hejsan!

Men iallafall.. Idag vaknade jag upp med värsta förkyldningen! Först tänkte jag att det var bara för jag vaknade så tidigt, 07.00 men jag har ju vaknat tidigare än det? Ni vet, att man brukar vara så, känna sig mindre bra på morgonen, när man vaknar.. Jag gör det iallafall. Men men! Så tänkte jag att det skulle gå bort men det gjorde det inte.. Så jag har mått skit hela dagen! Plus att jag precis kommit hem från jobb.. Jobbat nio timmar, sjuk & allt. Förstår inte hur jag klarade av hela dagen, seriöst. Jag åt inte ens! Tog med mig en bagel hem istället, som jag tänkt äta nu.

En konstig sak, under jobb tiden har jag nyst typ två-tre gånger, alltså under nio timmar. Men så fort jag kom in genom dörren här hemma så kom det.. Nös minst 10 gånger i minuten.. Okej? Mina ögon svider och jag har svårt för att andas.. Tog mig en panodil, som jag tänkt stoppa i mig nu och ja det finns väl inget annat att göra än att lägga sig ner i sin mysiga säng och sova, eller läsa bok.. . Fast jag hade velat gå ut idag, muuuuuuuh!

Får även skriva till chefen om hon kan hitta någon som kan ta min tid imorgon, jag orkar inte med sju timmar imorgon, jag klarar inte av det.. Huvudverk, kroppen gör ont, känner mig död, svårt att andas.. Nej, jag skippar nog morgondagen.. Jag ska ju jobba hela fem dagar i rad... Eller nu blir det ju fyra, lördag, söndag, månd, tis & ons! Jag orkar iiiinte!

Nej, jag får försöka lösa detta!

 


Jag igår, är inte alls lika glad som igår! =(


Kommentarer
Postat av: TereseErica

Vilken bloggerska tycker du har bäst stil? Blondinbella, Kenza eller Foki?

2009-09-12 @ 19:29:52
URL: http://tereseerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0