Sötnosar

Sötnosar, nu är det dags för mig att ge mig av, jag vet inte om jag ska jobba idag. Men ska dit iallafall för att se, annars får vi se vad som händer. Är riktigt hungrig så jag hade tänkt äta något innan jag drar. Haha, får jag någon dag ledigt eller? Har jobbat nästan varje dag nu, efter skolan. Sen när man väl är ledig från ett så kommer det andra. Men men, måste ta ett snack med den ena chefen, tänker inte ha det såhär längre, (inte S&B).

Men, vi hörs när jag kommer hem. Jag vet inte när det blir, om jag jobbar så jobbar jag, idag är det en timme, till kvart över sju i think. Jobbar jag inte, är jag ute såklart. Då vet jag inte när jag kommer hem, men det blir nog inte sent. Bara lite frisk luft & så. Det skadar ingen =). Nu kallar magen på mat, ha det så bra!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sv: Nej, tyvärr. Men vill så gärna. Var deprimerad när dom var här i Sverige nu. Var tillomed hemma från skolan och sörjde att jag inte fick träffa dom x) Men men. Har du?

2009-09-23 @ 17:28:07
URL: http://mathilda.blogg.se/
Postat av: martina

Haha, jag tycker det! Haha.

Okej! Har du gillat dom länge?

2009-09-23 @ 19:26:17
URL: http://iiinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0