Trött som f'n

Är hemma från jobb.. Hm, alla mina inlägg börjar nästan alltid med "Är hemma nu", eller så innehåller inlägget med meningen "Är hemma nu". Men jag är iallafall hemma och ni vet var jag varit! Jobbat såklart. Och nu känner jag mig äcklad, illamående och har ont i ena örat! ;S Efter jobb gick vi snabbt till Kebabtorget och åt vars en hamburgare meny.. Sen mådde jag skiit illa.. . Aja.. .. Imorgon är jag iallafall ledig! Tack! Sen blir det jobb igen =/.

Btw, jag har skurit mig igen. Haha, seriöst. Min ena hand ser ut, ja jag vet inte som vad. Men jag kan säga, jag har inte slagits! )= Bara skuuurit mig på jobb eller rivit mig.. ..

Åh, känner mig trött som vanligt.. Vill bara lägga mig ner och somna & inte vakna på jjäättelänge.. Vill vakna då jag känner för det, då jag inte är trött längre!


Buhuhuuuuuu =(

Me now.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0