Tudeluuuu

I'm home! Skolan var helt okej, efter skolan så gick jag till stan, till Mirela. Var där lite, pratade och såå och sen cyklade jag hem. Köpte även kaffe på s&b. Nu är jag här och lyssnar på min andra man, eller okej.. Jag måste vara ärlig, han är min första man för jag hittade honom först, sen kommer Bill Kaulitz =) Men ni förstår säkert vem jag pratar om? Jo, Eminem.. Har varit gift med honom i 15 år nu, wohooooO! =) Hahaha... Ohgod.

Ja, iallafall. Jag har ingen aning om vad som händer idag, em.. Ja jag vet faktiskt inte. Imorgon åker vi iallafall till Malmö tror jag, först ska vi ringa ett samtal sen ser vi hur det blir.. Inte hela klassen då, utan bara "vi i företaget". Hoppas på det bästa nu! =)


Ska jag också börja med "dagens outfit"? Haha... .. .

Me right now, me today! Höhööhöö.. .


Kommentarer
Postat av: Mathilda

sån kofta har jag med :) Gillar'en mycket! :D

2009-09-23 @ 18:18:13
URL: http://mathildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0