Wipeout US

Haha, var ska man börja? Sitter och tittar på Wipeout US nu, eller ah det är reklam just nu. Asså det är sjukt vad detta programmet är sjukt! Haha, man kan inte sluta skratta åt alla som slår sig osv osv.. Taskigt, ja! Men vad? Haha.. Va inte med då! :D Haha, asså sjukt.. Tänk ändå, att få vara med i något sånt program. Tänk att folk vågar ge sig in på sånna saker, man slår ju sig och folk över hela världen ser dig och skrattar åt dig. Men det hade varit kul! Jag hade inte tackat nej åt en sån sak, fast jag hade ju såklart varit lite feg. Men jag är ju stark och ganska sprallig så jag hade nog klarat av det, HAHAHA! Oh nej =) Men riktigt roligt är det, tänk & se Kissie eller Kenza eller någon annan kändisbloggerska i Wipeout? HAHAHAHA. Jag hade dött av skratt! =)

Det roligaste är dom som kommenterar allt, hahah!!! "snorunge, barnunge, osv osv" HAHAHHA.. Asså herregud..



AJ?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0