14 april, 2010

Hello Guys! Hoppas allt är bra med er, här är det de iallafall!:) Hade ett prov i rättskunskap idag, hade inte pluggat igår. Ska berätta!


Gårdagen, det var först skola och sen blev det jobb direkt efter. Därefter stannade jag ute en stund och var hemma runt åtta. Precis lagom för Dating in the dark, Desperate Housewives, CTown och sist men inte minst Christine. Åh, jag älskar tisdagar!=) När jag sett allt detta efter varandra så satt jag lite vid datorn, heh.. Inget pluggande nej, men sen runt tolv tiden tog jag fram mina papper och läste genom det en gång sen la jag ifrån mig det och somnade.

Så ni kan ju förstå lite att jag var ganska nervös inför idag, i med att jag inte kunde någonting. Alltså, efter lunch försökte jag få in så mycket som möjligt i hjärnan. Jag lyckades faktiskt! Hoppas bara det går bra på provet nu, att jag får bra resultat. =) Så nu är det super skönt att det är gjort, nu har jag att göra klart några frågor och börja plugga in dom också eftersom att det kommer prov på detta också! Åh, nästa vecka är det nationella provet i SVENSKA..... Uhps?

Iallafall, efter provet slutade vi så jag och Karolina gick till körskolan. Jag kände mig helt taggad idag! Ville börja direkt, haha! Tur var så var I där, så jag pratade lite med henne om allt. Hon skickade iväg något så jag kunde få körtillstånd, woho! Men jag kan som sagt börja redan nu med teorin! And i will! Jag ska bara vänta tills jag får hem några blanketter/papper som jag ska ta med till henne och sen blir det synundersökning.. HAHA, mm. Världens sämsta syn! Och efter det hade jag tänkt börja läsa direkt, känner att jag verkligen vill detta nu! Jag ska köra hårt!:)

Åh, nu känns det lite mer. Jag och Elin köpte biljetter till 50 dagars idag, shit! 50 dagars är nästa vecka, på fredag. Samma dag som nationella provet kommer vara! Skulle egentligen vara 50 dagars på torsdagen innan men som tur var ändrade dom det. Ingen hade ju gått! Haha.. Fast jag hade nog smitit dig iallafall. (A) Men nu har man biljett iallafall och det är Beach Party, mama!=) Tänk att det bara är 50 dagar kvar till STUDENTEN nästa vecka!!!!!!!!!!! Jag kan inte fatta!

Just ja, mina planer var ju att börja med körkortet, börja gymma igen och börja spara pengar ordentligt nu. Haha! Jag har lyckats med en iallafall, har skrivit in mig iallafall! =) Gymmet, hååh.. Orkar inte.... Pengarna? Det går väl helt okej.. Haha... Har hittat supersnygga skor som jag vill ha! Har lagt dom i kundvagnen, ska man beställa?! =) Hahahha..

Okej, nu ska jag inte skriva mer.. Det räcker med mina romaner, haha! Det är därför man ska uppdatera mycket i sin blogg.. Inte bara ett inlägg om dagen som jag gör nu! Haha.. Skriver flera romaner, inte kul att läsa. Men jag älskar ju att skriva och det är därför jag skriver denna bloggen. PUSS!

Jag i fredags, crazyyyyyyyyy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0