27 april, 2010

Hoj! Jag har inte skrivit tidigare idag eftersom att jag nästan precis kommit hem! Först var jag i skolan, blev inte nationella provet idag heller. Fast jag är inte arg längre, för jag förstår varför K inte var där. GRATTIS IGEN!:) Haha! Sååå arg jag varit, herregud! Iallafall, under lunchen så gick vi till Kebabgrillen för mat, blev kebabtallrik för mig. Mums! (Eh, ja jag skulle sluta äta ute. Men det är lite svårt när Elin kommer från ingenstans och frågar om vi ska äta ute, såklart säger jag ja!) Ska iallafall försöka vara bättre!

Efter skolan gick jag och Elin till körskolan, runt kvart över ett tror jag att klockan var. Jag var hemma 17.00, lite över. Så länge har jag suttit på körskolan, från ungefär ett till fem. Fatta! Gjorde prov, fick damp. Jag fattar egentligen inte varför jag går dit när jag inte läst i böckerna, vilket jag bör göra för att ha lite vett om allt! Men jag gjorde prov, 4 gånger fick jag 63 poäng. Så till slut fick jag damp och stack! Hahaha...

När jag kom hem fanns det ris, kyckligvingar och currysås (stavning), jag brukar inte äta sås men uuu så gott det var! Jag vet inte vad som hänt med mig (tjockis), innan åt jag nästan ingenting. Då menar jag inte att jag inte åt något, utan jag pratar om kanske lök, ost, senap, ja allt sånt. Åt bara några grejer! ;P Men nu har jag börjat äta lök men bara lite! Jag gillar inte smaken men ändå har jag fastnat för det. Haha, konstigt?! Sen nu så har jag börjat våga smaka på sås också. Vad händer? Haha.. Jaja, whaev.

Nu sitter jag här och njuter av livet, lyssnar på världens bästa! CD'n jag köpte av "indianerna" som var och spelade här sist, uuu vad jag älskar sån musik. Verkligen dör för sånt! Det var ett bra tag sen som jag lyssnade på min CD men nu satte jag igång den och tänkte att jag kunde plugga lite till musiken. Den är så lugn och så härlig! Jag älskar att somna till den musiken! ♥♥♥ Ja, nu vet ni vad jag ska göra. Ha det great, puss på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0