April 26, 2010

Hejhopp! Så, nu fick jag klart bloggen! Tur det, för jag orkar inte sitta och pilla med den senare, nu är den iallafall klar och jag ska sätta mig och börja göra lite nytta. Har suttit med bloggen ett bra tag nu, så den ska jag lämna åt sidan strax.

Jag tänkte berätta om helgen, som var kanon! Kan göra det i ett inlägg efter detta.

Idag hade vi prov i Samhäll (ekonomi), och så hade vi Engelska B - Nationella - Speaking, och K i vår grupp var inte där så det blev inget för oss. Fan då! Jag som såg fram emot det, att få det gjort då alltså men nej, det gick inte så bra. Om det är samma imorgon igen så vet jag inte vad jag gör, för jag vill verkligen få det gjort. Speciellt nu när man har sjukt mycket att göra. Åh!

Efter skolan blev det hem som vanligt, sen har jag bara suttit och fixad med bloggen. Jag känner att magen kurrar, ska ta och fixa något gott. Är sugen på potatisar i ugnen men det orkar jag inte vänta på i 50 minuter. Nu när jag sitter och pratar om mat, så kom jag på en grej. Jag har inte ätit hemma på skitlänge! Förutom på morgonen (när jag hinner) så äter jag någon macka. Men aldrig mat, aldrig riktig mat.. Min mammas godaste mat! Det är nog för jag äter ute hela tiden så vill man bara ha mer utemat och inte vanlig mat. Känner mig så dum! Ska sluta äta ute så ofta!

Nu ska jag skriva om helgen och sen ta och äta något gott, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0