Borat?

Hejsan Gullungar! Hoppas att allt är bra med er, här är det bara fin fint!;) Och för en liten stund sedan blev det bara ännu bättre!:) Okej, dagen började med jobb från elva till kvart över fem! Jag var hur trött som helst efter, vi hade ganska mycket att göra idag! Efter jobbet gick jag hemåt och lagade mat, det blev potatismos med köttbullar. Senare vid åtta tiden gick vi ut och träffa M, senare kom vår Karna också! Tänk att hon kommit tillbaka från Åland, nu är hon är!:) Hihi. Saknat henne såååå! Efter att vi varit ute en stund körde vi hem till oss igen. Nu sitter jag och ser på Borat.. Jag vet inte vad jag ska säga, jag vet inte vad jag tycker om filmen. Haha! Riktig Moron film.

Nu ska jag fortsätta glo på den töntiga filmen, ni får ha det bra! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0