Chica Boom!

Hej alla söta där ute! Jag sitter och lyssnar på min nya favorit, syster visade den för mig. Och hon vet vad jag älskar! Haha, shit vilken låt. Man blir verkligen helt fest sugen! Vill festa nu, hiih! Åh, den får mig också att tänka på fredagen, hahhahah! Jag har inte berättat något, ni skulle sett mig i fredags. (Eller inte) Haha! Var bokstavligt talat galen! Så roligt jag hade det denna helgen! Vill göra om det!=)

Iallafall, nu har Svenska Hollywood fruar börjat så det tittar jag på, ofc! Haha... Jag har faktiskt inte gjort så mycket idag, först var det skola och efter det så gick jag till körskolan med Karolina, pratade lite och fick lite information. Behövdes! Så nu vet jag vad jag ska göra för att påbörja allt, fast jag vet inte om jag kommer göra det direkt. Vi får se, jag är som sagt fortfarande skraj! Haha...

Efter det så gick jag hemåt, satt lite vid datorn och sen som vanligt till det jag älskar att somna till. Satte igång musik på min dator och vilade lite.. Haha, sov med andra ord i några timmar. Så trött jag var! Jag sov ju inte ens mycket inatt i med att det var helt varmt. Och varje gång man somnade till så hör man sin mobil, sms efter sms.. Och smsen kom också typ en halvtimme, timme efter varandra lagom för att väcka mig! Snacka om att jag blev riktigt arg, haha! Så jag sket i att svara dessa personer. HIHI! Nej men jag hatar att bli väckt av någon när jag sover, speciellt onödiga sms. Så jag fick svara på dessa idag istället!:)
 
Nej nu ska jag fortsätta titta, ha det så bra! PUSS
Dagens bilder!=) & på vissa har jag ändrat lite med mörkare bild och lite så, you get it:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0