Nagellack

Ett till, haha! Tänkte, att ni vet ju hur mycket jag älskar att ha nagellack med eftersom att jag jobbar på ett Café så får man inte ha det under arbetstid.. Så jag använder det inte lika ofta, men så fort jag är ledig någon dag så åker nagellacket på direkt!;) I onsdags fick jag ta bort mitt svarta nagellack eftersom att jag skulle jobba på torsdagen och eftersom att jag jobbade idag orkade jag inte sätta nytt nagellack igår när det ändå skulle tvunget tas bort till idag. Så nu när jag ska vara ledig en hel vecka, så har jag satt något nytt. Denna gången blev det inget svart, utan denna gånge lånade jag av stora syster.. Någon form av rosa med glittergrejer i? Haha.. Inte alls min typ av grejer, rosa.. Hm, nej. Men denna gången får det duga med lite rosa.. Annars brukar jag ju oftast ha svart eller rött! Love.

Sitter och funderar på vad man ska ha på sig imorgon om det blir utgång. Vad kan man ha? Hm... Nej nu ska jag lägga mig ner och titta runt lite, ni får ha det great. Nu tänker jag inte skriva mer, kanske kommer ett eller två inlägg imorgon (idag). Vi får se, om jag inte glömt bort bloggen! Haha, godnatt till er som inte lagt er än och ni som redan sover - hoppas ni sover gott! Puss.


Kommentarer
Postat av: Carolina

Du är så himla söt! allt bra med dig?:)

2010-04-04 @ 23:58:17
URL: http://galicarolina.blogg.se/
Postat av: Carolina

tack så mycket. Jadå, allt är bara bra med mig :)

2010-04-05 @ 00:09:09
URL: http://galicarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0