Praktik

Tjaba tjena hallå! Har precis kommit hem från praktiken och jag är som sagt död, helt slut på min energi. Fast... Alltså kroppen är död, vill bara lägga mig i ett varmt och skönt bad och vila lite, det ska jag strax göra. Men ändå vill jag städa vårt rum, rensa bland mina papper, fakturer och allt. Ja ni fattar! Så brukar jag alltid vara, när jag är som tröttast vill jag ändå göra massa grejer.. Som om det kommer ny eller ännu mera energi när den håller på att ta slut. Haha, stupid.

Idag har dagen gått fort iallafall, skönt! Imorgon är jag ledig från praktiken för vi ska ha nationella i Svenska B. Dags att börja plugga?! Haha..

Tänkte precis skriva att jag är sugen på utemat men det får jag fan ta mig sluta med! Har ätit utemat kanske hela månaden om inte mer. Fattar inte att jag inte tröttnar, herregud. Men nu måste jag verkligen sluta med skräpmat och grejer! Får fan ta och dra röven till gymmet någondag snart (även om jag inte kommer göra det) och börja äta ordentligt! Åh, varför måste man gymma!;(

Det är nog bäst att jag slutar skriva nu, ska börja göra iordning här och sen väntar mitt sköna bad! PUSS.
Jag nu, orkar inte ta fler bilder så denna får duga hur ful den än är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0