Vilken dag

Hello there! Vilken dag, helt lugn och jag känner mig trött som vanligt!;P Det är någon tjejkväll på valen men jag orkar inte gå dit, tycker inte det finns något fint att handla här i Trelleborg, vill fick redan med mig ett par skor så det får räcka. Vill jag handla så blir det Malmö, måste dit snart någon dag för att shoppa lite och ta en fika, såklart!

Ah, jag dör av tråkighet! Sitter bara och gör absolut ingenting, trodde att jag skulle orka plugga till morgondagens nationella men jag orkar inte. Har redan läst genom det någon gång och vad ska jag mer göra? Det är bara det som ska göras (kunna typ utantill) och inget mer, jag pallar inte sitta och läsa genom hela flera hundra gånger för att jag ska kunna det utantill. Nope!

Nu ska jag fortsätta med att sitta och glo på tv, PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0