Finally

Hejsan, hoppas allt är bra med er! För här är det helt okej! Ska inte klaga! =) Jag har varit så stolt över mig själv denna veckan! Är ju ledig nu, sommarlov och ändå går jag till körskolan för att plugga. Är grym! Sen var jag ju och gymmade igår, nu har jag även träningsverk som faaan.. Så jag struntade i att gå dit idag, tänkte att jag kanske skulle dit imorgon men det kommer jag inte göra för jag kommer säkert ha kvar träningsverken! Det tror jag, ja.. Iallafall, idag tog jag tag i ännu en grej och bokade körlektioner, nu när jag kommit tillbaka från semestern. Så imorgon kör jag! Woho!:) 

Idag har jag varit på körskolan iallafall, sen var jag ute lite. Blev mat på Mc Donalds också, såklart!:) Mums! Blev lite besviken för jag fick ost på min hamburgare när jag sa att jag inte ville ha det!;( Men det var bara till att skrapa bort, men smaken fanns kvar. Uuhhh! Sen blev det hemåt, så nu e jag hemma och ser på Wipeout. Så kul när de två ska kommentera allt och alla, haha.. De sa precis ett väldigt dumt ord som man inte ska använda i tvrutan! Hahah, nej men sjukt roliga är de iallafall!:) 

Nej nu ska jag se om det finns något gott som jag kan smaska på till Wipeout, det är reklam nu så jag får skynda mig. Btw, äntligen gick det att ladda upp några bilder. De är tagna idag, så där ser ni min klädsel också! PUSS.





Kommentarer
Postat av: maria

vilken fin outfit du har! :)

2010-08-05 @ 12:40:43
URL: http://mariadaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0