Im great!

Oh, vad fan! Hade tagit några bilder med mobilen och nu hittar jag inte den förbannade sladden till datorn för att jag ska kunna överföra bilderna! Damp?!!! *Andas in och andas ut* Hahaha.. 

Iallafall, idag har jag varit grymt duktig! Satte klockan på tolv men gick upp vid ett. Borstade tänderna, bytte om, packade, åt, ja ni fattar.. Sen blev jag körd till körskolan, där satt jag i någon timme. Var där vid halv två till tjugo över fyra ungefär. Sen gick jag direkt till gymmet, där jag befann mig i ca 45 minuter. Trodde inte att jag skulle orka, men så fort jag vaknade tänkte jag att jag likabra kunde gå dit och springa lite när jag ändå inte har något annat vettigare för mig. Och jag gjorde det, ensam! Gick snabbt i fem minuter, sen började jag springa i 25 minuter och sen gick jag snabbt och saktare och saktare för att sedan avsluta allt. Efter det fick magen arbeta lite, gjorde 10x3 och efter det fick armarna jobba de också. Blev 10x3 med båda och sen 10x3 för en arm och sen den andra likadant. Sen tycket jag att det räckte för att vara första gången. Därefter gick jag hem. Hemma väntade en jättegod middag, spagetti med köttfärssås, gott! 

Nu känner jag mig utvilad, dags att gå ut en sväng? Jag vet inte, får se helt enkelt. Jag känner att jag är småsugen på godis men ändå vill jag struna i det i med att jag varit så duktig idag och varit på gymmet. Men ändå har jag inte ätit godis på sjukt länge, bara chips och ostbågar och druckit massor med coca cola. Hm, jag borde nog sluta med allt sånt.. Försöka att sluta lite iallafall, men idag till middagen drack jag iallafall en sjukt god dricka från Bosnien. Mmmmmm! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0