Karolina (Carolineeee)

Oj, trodde inte att det var fyra dagar sen jag hade skrivit sist! Ojojoj... Hehe.. Ja, som ni vet så har jag arbetat och arbetat som bara den, dessa dagarna. Är som sagt, slut.. Helt trött, efter fyra dagars jobb.. Imorgon gäller det också, även på lördag. Blev frågad om jag ville jobba lördag också, så det fick det bli det med. Sen så är det ju Malmöfestivalen imorgon, ska man? 

Jag saknar min fina pojkvän, den underbara och gulliga killen som jag så mycket tycker om. Jag är iallafall superglad att vi webbar nästan varje kväll, och att vi smsar eller skriver på facebook/msn varje dag det med. Miss him! 

Idag, efter jobbet så mötte jag upp Karolina (Caroooolineeee), vi åt på Kinarestaurangen och efter det blev det en god glass på Mc Donalds. Snackade myyyyycket, eller... Ja, jag snackade mycket.. Hehe! Berättade om allt som hänt, hiih.. Var jättekul att få träffa min söta Carolineeeeee, igen!:) 

PUSS!

Kommentarer
Postat av: chili

klart man ska på malmöfestivalen!:) snygg blogg förresten

2010-08-20 @ 23:59:51
URL: http://spexarnasfamiljeblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0