SHIIIIIIT......

HAHAHA...... Jag dör! Tredje gången jag skriver och allt går bort, allt stannar till, hackar och sen stängs rutan. Varför hackar du så mycket min underbara lilla bärbara dator.. Varför? Snälla, var snäll mot mig och låt mig skriva ett inlägg utan att behöva dampa för att allt stängs ner.. Låt mig ladda upp någon bild innan jag går och lägger mig.. Åh, haha! Paniiiiik! 

Sitter och ser på Jims värld, sjukt roligt. Love it! Ah, tänkte lägga upp bilder på kläderna jag handlat de senaste dagarna. Har ju lovat att göra det men har inte gjort det än, så varsågod. Bilderna är tagna med cammen så jag hoppas de duger! Puss. 


Sista bilden, ville bara säga att jag älskar mina två armband och min älskade klocka, alla tre är studentpresenter! Det fina med ett "A" på, fick jag av mina två systrar! <3 Det andra fick jag av systers kompis, skitsnäll tjej! Tusentack! <3 Och klockan fick jag av en kvinna, som vi känt rätt länge! :) Tack tack! ;D 

Så, hoppas ni ser allt. Jag är sugen på en kebabrulle + pommes och coca cola.. Hmm...  PUSS! 


Kommentarer
Postat av: ailien, eller hur stavar du det?

iaf, ÅHHHH kebabrulle och coca cola hade sutit fint nu :D så jobbigt, så är där en mcdonalds reklam precis här ovanför rutan :P ser också jäkligt gott ut :(

2010-08-03 @ 08:49:44
Postat av: amela

Svar till Alien: ja, det är bara till att ta och gå ut och beställa sig en god måltid! Det är just vad jag ska göra, även om jag nästan precis åt jättegod spagetti med körrfärssås, så är jag sugen på kebab med pommes och coca cola!:) Seeya!;D

2010-08-03 @ 19:18:25
URL: http://amelath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0