Shopping igen..

Heejsan! Hoppas allt är bra med er där ute, här är det niceee. Saknar bara min underbara pojkvän! Har precis kommit hem från en runda i stan, hittade såklart något som jag fick med mig hem. Blev en jeansjacka från Veromoda och en svart bh från H&M. Först blev det Nordeabanken för att kolla en grej, efter det blev det ett ärende i Kappahl och därefter var jag lite duktig och gick till körskolan. Var där en timme sen gick jag tillbaka till stan med syskonen. Då kände jag att jag var hungrig så vi gick in till WookHouse (heter det så?) och åt där, sen blev det en runda till i stan och nu är jag hemma. Och vad händer senare idag då? Jag har ingen aning, känner att jag vill ta det lite lugnt. Vilket jag gjort de senaste dagarna, men det är såå skönt! Ville dra in till Malmö idag också men jag slösar bara massor med pengar bara jag åker in dit eller bara jag drar in till stan, så det är inte så bra att göra det. Åker kanske in imorgon istället men då får jag vara noga med att inte slösa mycket! 

Åh, jag saknar sönder! Vill till Bosnien igen, jag klarar inte av att vara utan alla människorna där borta, döör.. 


En bättre bild på min nya snygga tröja, samma i vit med guldiga kedjor! Love it.

Örhängen - H&M
Tröja - BikBok
Jeans - Veromoda
Halsband & Armband - Studentpresenter
Sandaler - H&M 
Jacka - Gina Tricot (tror jag) 
Väska - H&M
Så såg jag ut i lördags då jag var i Helsingborg..


Och här är bild på jackan jag köpte idag, död människa.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0