Stolt över mig själv!

Hejhej! Idag vaknade jag av att Karna snackade i telefon, håh.. Ville sova mer! Haha.. Men vi gick upp för att äta frukost, klockan var där vid elva-tolv. Sen klädde jag på mig och hon körde mig till körskolan, därefter drog hon hemåt. Jag var på körskolan helt för länge! HAHA, alltså helt sjukt. Jag satt där inne helt länge, tänkte "varför kommer ingen" osv osv, sen kom en lärare och sa att han skulle stänga för två timmar sen men var lite sen. Alltså har jag suttit där i två timmar för länge, haha. Shit! Men duktig har jag varit!! Igår klarade jag C och påbörjade F-fordon. Idag klarade jag F-fordon och påbörjade repetition, im so happy! :) 

Nu är jag bara hemma och tar det lugnt, har varit så trött de senaste dagarna.. Men jag är så otroligt stolt över mig själv, jag lovade mig själv att gå till körskolan måndag-fredag och det gjorde jag!:) Trodde seriöst inte att jag skulle orka, men det gjorde jag! 

Sen ringde även E från Kappahl, vilket gjorde min dag ännu bättre! Kommer det bli bättre än detta eller?;) 

Ah, vi får se vad som händer idag! Nu ska jag kolla bloggar sen blir det TVdags. 
Här är två bilder från fikan igår, kram kram!





Såhär ser jag ut just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0